fbpx

BEHIND THE SCENES: ONZE ROCKSTAR MET OOG VOOR WAT MOOI IS

Sommige mensen hebben dat gewoon: een sterke mening voor wat mooi is, en dan ook nog eens overal iets moois van kunnen maken. Zo’n iemand heeft elk marketing team nodig en die hebben wij! Jurre is in januari begonnen als junior marketeer nadat hij onze 10-weekse online marketing training had afgerond. En hij weet overal iets moois van te maken!

Graag stellen we deze creatieve young digital aan jullie voor.

Behind the Scenes: Onze rockstar met oog voor wat mooi is 1

Creativity for days

In januari begonnen er verschillende juniors marketeers tegelijk, allemaal met opvallend andere sterke punten. Jurre had tijdens de training al laten blijken dat hij wist hoe iets er grafisch goed uit zag. Tijdens de content-creatie training maakte hij bijvoorbeeld de meest bijzondere Instagram Stories voor Escher in het Paleis. Ook zagen zijn eindpresentaties er toen al tot in de nopjes verzorgd uit. En in zijn vrije tijd speelt hij in een band, wat wij natuurlijk erg leuk vinden..

Precies waarom wij vinden dat elk talent een kans verdient

Toch liep niet altijd alles even makkelijk voor Jurre en om die reden kwam hij terecht bij The Young Digitals. Hij is namelijk aan meerdere opleidingen begonnen, maar maakte er niet een van af. Een fenomeen waar veel jongeren tegenaan lopen en vervolgens dus geen baan kunnen vinden.

Behind the Scenes: Onze rockstar met oog voor wat mooi is 2

Van alle markten thuis

Jurre heeft zich in de afgelopen maanden bij ons in ieder geval flink bewezen. Zo begon hij zijn eerste week met het editen van een video voor ADO Den Haag in de Maatschappij, bouwde hij de maand daarna mee aan de website van Lonc en creëert hij ondertussen verschillende soorten content, zoals deze blog en fotografie voor Economic Board.

En 22 juni is Jurre een van de sprekers van het webinar dat we geven, in samenwerking met Haags Retailpunt! Speciaal voor Haagse retailers gaan we het hebben over de basis van social media, zodat je kunt leren hoe je daarmee (meer) klanten kunt werven. Normaal gesproken kost dit webinar, inclusief How-To video’s en een DIY-pakket €60. Om ondernemers in de huidige situatie te ondersteunen biedt het Haags Retailpunt dit webinar nu voor slechts €10 aan. Het aantal plaatsen is beperkt, dus meld je snel aan!

Meer zoals dit: