fbpx

DEZE JONGEREN ZIJN KLAAR VOOR EEN VOLGENDE STAP ALS DIGITAL MARKETEER

Wat een trots: de negende groep jongeren rondde onze online marketing training af. Hoewel in het nieuws nog maandelijks wordt benoemd dat scholen iets moeten doen om schoolverlaters te voorkomen, bewijzen jongeren zich juist bij The Young Digitals. De trainees imponeerden tijdens Demoday een volle zaal met zowel persoonlijke als vakinhoudelijke presentaties. “Dit is waar we het voor doen. Ik heb er kippenvel van!”, aldus de reactie van founder Marc Pieterse na afloop.

Jongeren met unieke verhalen en een bulk motivatie

Elke training zien we weer jongeren met een eigen verhaal. Elk verhaal is uniek, maar de motivatie om stappen te zetten hebben deze jongeren in overeenkomst. Zo vertelt Zenna openhartig: “Ik had het gevoel dat ik vastliep. Ik was gestopt met school, was oververmoeid van mijn werk en kwam uit een destructieve relatie. Door deze training heb ik weer structuur gekregen in mijn leven. En bovenal: ik heb mensen leren kennen waar ik lief en leed mee deelde. Ik krijg nu al buikpijn bij het idee dat we elkaar niet meer dagelijks zullen zien!”. Zenna is niet de enige die tijdens haar presentatie dieper ingaat op de positieve kracht van de groep. Ook Joyce vertelt dat ze na het stoppen van de Kunstacademie zoekende was naar haar plek en de aansluiting met anderen miste. “Ik open mijzelf gewoonlijk niet zo snel voor anderen, maar in deze groep voelde het veilig om ook mijn kwetsbare kanten te laten zien.”, legt ze uit.

Online marketing casus

Een training waarbij je leert over online marketing én jezelf

Tien weken lang volgden onze trainees vier dagen per week onze online marketing training. Negen verschillende online marketing onderwerpen, professionele marketing trainers en bedrijfsbezoeken met echte praktijkcasussen! Van social media campagnes tot Google Analytics. Met opdrachten voor bedrijven als Exact tot Hotel New York. Allemaal onder begeleiding van trainingsbegeleider Ashfaaq.

Op donderdag is er elke week ruimte voor personal development, waarbij de trainees kwetsbare ervaringen delen en heel veel hebben gelachen. Dit alles onder begeleiding van personal developer May. “Zij heeft ons laten huilen als baby’s en laten brullen als leeuwen!” lacht Zenna. May helpt tijdens de training de trainees in te laten zien waar hun sterktes en zwaktes liggen, zodat zij hiermee aan de slag kunnen. Maar ook zorgt zij voor een balans tussen bewegen, mindfulness en de voorbereiding op baan.

Digital marketing training

Klaar voor het echte werk (met een beetje hulp)

Na het afronden van de training hebben de trainees de mogelijkheid om te solliciteren bij The Young Digitals. Tijdens de sollicitatiegesprekken wordt bepaald waar deze jongeren het beste in een van onze teams passen. En waar ze in willen specialiseren. Uit deze groep hebben weer zes jongeren aangegeven graag voor ons te willen werken! Bijvoorbeeld Keshia: “Dit is pas het begin, ik wil nog veel meer leren!”.

Online marketing praktijk casus

In april zullen deze nieuwe collega’s starten. Help jij hun net als onze andere klanten aan werkervaring? Zo maken onze young digitals nu al online marketing rapportages voor bijvoorbeeld VodafoneZiggo, Inholland en De Vegetarische Slager. Ons content team werkt onder andere voor Greenport en Innovation Quarter. En het campagne team werkt al een langere tijd voor de Gemeente Den Haag en Nationale-Nederlanden!

Wil je weten hoe onze young digitals – onder begeleiding van ervaren professionals – jouw online marketing kunnen ondersteunen? Laat een berichtje achter en we vertellen je er alles over!

Ben je een ervaren online marketeer en lijkt het je leuk om te werken met deze jongeren? Bekijk dan hier onze vacatures. 

 

 

Velden met een * zijn verplicht. Door op verzenden te drukken ga je akkoord met ons privacybeleid.

Meer zoals dit: